Jel frka, a?

Posted: Rujan 1, 2016 in StandUp-BehindTheScenes, VanKategorija
Oznake:, ,
PXL_180816_13917948

18.08.2016., Zagreb – Interijer nove lokacije Studija smijeha. Marko Dejanovic. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Vratio sam se sa otvaranja Studija Smijeha, nove sezone u novom prostoru (Hebrangova 10, ulaz iz Gajeve). I, da odma’ olakšam, super je prošlo. Dobra atmosfera, dobro su me prihvatili. Nema zamjerki. Uspio sam ispraviti staru grešku da nikad ne gledam u desni dio publike. Pogledao sam ih. Slični su sredini i lijevoj strani. Nema tamo ništa čega bi se trebalo plašiti.

Ali, ali… Nije da nema straha. Em novi prostor, em nema razvijenih praznovjernih rituala u njemu za smirenje živaca, em je otvorenje pa treba biti spektakl, em sam najnoviji član stalne postave pa ne bi bilo dobro kiksati. A, zadnje, ali nikako najmanje bitno, izlaziš pred grupu ljudi s obećanjem da ćeš biti duhovit. Znači, izlažeš se, batice. Kažu da je strah od javnog nastupa tu negdje sa strahom od smrti kod ljudi. Ne znam jel istina ili urbana legenda, ali znam da me je uvijek strah. I to je dobro. Proradi krv, zahajca se mozak – treba ti trema.

Nekoliko puta sam izašao na pozornicu bez treme i svaki put je bilo loše. Manje ili katstrofalno, ali loše. Otad sam u slučajevima kad ne osjećam tremu počeo primjenjivati specijalne mjere. Namjerno ubacim nikad isprobanu foru koja mi je putem pala na pamet da bi si izazvao mozak da počne frkariti – šta radiš ti kretenu? zašto provociraš sudbinu? probaj na prikladnijem mjestu! I slično. Treba mi frka.

Pomalo, možda se i sve vrti oko straha. Ili ne sve, ali dobar dio toga. Kad sam bio u srednjoj školi, rješavali smo neki test osobnosti i bilo je pitanje “hodaš šumom i ugledaš crni, mračni zamak – star je i oronuo, stravičan, možda je uklet. Svakako ruševan. Hoćeš li produžiti dallje ili ući u zamak?” Nas nekoliko je odgovorilo da će ući. Većina je produživala. Možda je to isti poriv kao popeti se na pozornicu. Iako, tumačenje odgovora “ući ću u zamak” je bilo da su to suicidalne sklonosti.

Ne znam. Možda pišem bezveze. Ako brbljam… Zapravo, nema veze. Nije da je internet potrošna roba. Ovih par sto znakova ionako ništa ne oduzimaju. Otvaranje nove sezone i novog prostora je bilo dobro. A meni se malo pisalo.

Oglasi

Komentiraj

